dijous, 6 de març del 2008

Avui podem riure tranquils!!!




Avui un dia més feliç encara que ahir, però encara penso amb la lesió de messi, tots hi estarem pensant durant les 6 setmanes de baixa.....
Canviem de tema, anem a temes més divertits.
El dimarts:
Sevilla-Fenerbahce 3-2 i eliminat el Sevilla a penals.... No sabeu pas com vaig disfrutar amb l'eliminació del sevilla, amb aquell president prepotent i impresentable, nomes esperava que perdessin. A més. com es pot anar pel món amb la bandera espanyola a la camiseta?? i aquesta era petita, ja que en l'altra camiseta la tenen grossa i al mig de la camiseta.. només per això es mereixien perdre!!!!
I ahir va acabar de ser l'extasi:
Madrid-Roma 1-2 i eliminats.... aquest encara em va fer més riure, veure els mandrils allà decebuts amb el primer gol, despres empaten amb un gol en "fora de joc" (suposo que ho vau veure no??? fins i tot a europa us ajuden els arbitres, i encara us queixeu!!), i acaben revent un gol a l'ultim minut i els queda cara de tontos.... jajajaja quin riure!!!!!
Pels del madrid:
on esta el vostre trèbol??? ja ha perdut 2 fulles!!! pobrets... quina pena!!!! us foteu!!!!
Va Schuster i diu:
"Para mí, esto no ha sido una derrota", doncs tiu!!!! ja em diràs que ha sigut!!!! potser ha sigut un somni??? o més ben dit: El vostre malson!!! jejejej
Va Calderon i diu:
"Es indudable que es un fracaso, eso no se puede negar, pero es el cuarto año que sucede, no es algo nuevo", sort que ja hi estan acostumats... jejejeje
Què passarà amb el Barça a la champions??? el temps dirà....
pero per ara???
"Que nos quiten lo bailao!!!!!" i el fart de riure que em vaig fer ahir amb els mandrils!!!
Per ara: Visca la Roma i el Fenerbahce, més endavant ja es veurà.....
I sobretot penseu que el Barça segueix endavant.
Pels periodistes i cadenes de televisió de madrid i espanyoles anar dient i animant (sense voler) l´únic equip "espanyol" que queda a la champions, quin trauma que tindran, fer veure que els agrada l'equip CATALÀ, no em faria res que diguessin el que senten i diguessin clarament que volen que perdi el Barça, és la veritat.
Jo també penso i espero que els equips espanyols perdin sempre.
A mi només m'interessa el Barça.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Si los tontos volaran...

Anònim ha dit...

Cochinillo volador???
Visca el Barça i el Madrid eliminat!!!! oeoeoeoeoe
"Si los tontos volaran??? serian españoles...tanto volar tanto volar que os han volado 2 competiciones ya!!"

Unknown ha dit...

Els equips espanyols eliminats a vuitens!!!


Per cert quant és el sorteix per la resta de la champions...


visca el barça