dimecres, 11 de març del 2009

Liverpol 4-Mandrils 0 = La matança del Porc

Ric, ric, però fluixet..... perquè avui juga el Barça. S'ha de ser prudent i avui el nostre equip té un partit dificilíssim. I per si de cas......
Esperaré a demà, però l'alegria d'ahir no me la treu ningú.

Avui ja si!!!!!
jajajjajajajajajajajjajajajajajajajja
Aneu a la merda, putus mandrils!!!!
Em va agradar veure com us feien un gol amb "falta previa"!!!
Em va agradar que us fessin un gol de penal "una mica injust" però l'acció era confosa.
Em va agradar veure com us apuntillaven amb el tercer gol a principi de la segona part.
I em va encantar que us matessin amb el 4-0 al final del partit.
Tot això no té preu!!!!!
Un gustàs!!!!!
mmmmmmmmmm... quin gustilluuuuuuu!!!!1
I quan el millor del partit es diu Iker i a més perdeu 4-0 això vol dir algo.... que sou una merda!!!
Sense copa!!! Sense Champions... i la lliga ni la olorareu!!!!
Aneu a la puta merda mandrils!!!!
El porc ja és mort, ara s'hauran de fer els xoriços!!!
Ara ja m'he desfogat!!!!
I més quan el meu equip guanya fent una primera part inoblidable contra el Lió.

1 comentari:

Anònim ha dit...

FLIPAT!!!!