divendres, 1 d’agost del 2008

Arribada a Chicago i sorteig Champions

L'equip ha arribat a chicago i poques hores despres ja ha fet un breu i suau entrenament per començar a aclimatar-se al temut "jet lag", on els metges hauran de treballar d evalent per contrarestar-lo, i més a la tornada on es preparara el partit de champions...
Proper partit dilluns contra el Chivas.D'altra banda:
Ja es coneixen els dos equips que poden ser els rivals del Barça a la tercera ronda de la Lliga de Campions: el Beitar de Jerusalem o el Wisla de Cracovia.


El primer partit serà a casa i la tornada a camp contrari.

2 comentaris:

Alba ha dit...

Una gira america amb canviis i tot respecte a les anteriors. No hi ha tan viatges d'una ciutat a una altra, pero m'hagues agradat que s'haguessin quedat a escoci acabant de fer la preparacio fisica, pero ja se sap que els diners son els diners.
Salutacions

Unknown ha dit...

Estimado Webmaster:

Mi nombre es Andy y soy el representante de Marketing en español de Poker Professor (www.pokerprofessor.com)


Me contacto con usted con el fin de negociar un posible acuerdo de afiliación o publicidad entre ambas partes.

Pokerprofessor es un proyecto nuevo, en conjunto con Pokernews y Tony G., que ha salido al aire recientemente y la visión del mismo es acercar y enseñar a la gente como jugar al Poker.

A tales efectos, hemos creado un curso intensivo que incluye entre otras cosas: videos introductorios, artículos de estrategia, correción de manos, etc, etc.

El programa tambien incluye un bono totalmente gratuíto de $150 para c/u de nuestros estudiantes, con el objetivo de que hagan sus primeras experiencias sin tener que poner dinero de sus bolsillos.

Espero que me contacte pronto para que lleguemos a algún arreglo de interés mutuo.

Sin otro particular, me despido muy atentamente de Ud.

Andy Menase
Marketing Manager
Pokerprofessor.com
MSN: andy.menase@hotmail.com
Email: marketinges@pokerprofessor.com